onsdag ' jag pallar inte !

Nä , det gör jag verkligen inte !
Jag har suttit ett tag och försökt fixa min och Beckas
gemensamma blogg.. Det går inget vidare , jag har knappt kommit
till headern och nu ser den nästan för tråkig ut!
Tänkte att det skulle bli ändring på det , men jag sparar det till imorgon,
jag ska sova om ... ett tag xD
Nämen seriöst, jag kommer inte bli nöjd om jag inte kan koncentrera mig,
jag kommer bara bli förbannad!

Lovade ju att lägga upp dagens smink här kommer den! :


Som ni ser , inte helt perfekt. Men hey! vem är perfekt första gången?
Juste, ingen, övning ger ju färdighet som man säger och I'm still
learning!

Imorgon har jag bestämt mig för att fixa mig innan skolan, så förhoppningsvis
har jag en outfit att visa =)

Nä, nu ska jag snart lägga ifrån mid datorn. Ögonen är helt.. ja, jag är trött helt enkelt!

Hörs imorgon bitti !

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0