onsdag ' kaffefreak?

Haha, jag började just fundera på saken. Kaffefreak? Kan det möjligen vara jag?
Jag älskar kaffe, fast jag har inte druckit det särskilt ofta xD Jag har mina favoriter ,
antingen svart eller så ska det vara latte! :} Eller vad säger du, Rebecka? :)
Vi kommer antagligen dricka kaffe tills vi spricker xP

Så , idag... Dissekering (stavning ? :S) av renögon ! Fy så jävla äckligt!
Jag tog i en del av ögat, nämligen linsen. Anna plockade ut alla delar och gjorde
själva dissekeringen, jag höll i linsen och kollade ifall den funkade som ett förstoringsglas eftersom
vår lärare sa att det skulle funka xD haha oj så delaktig jag kände mig! :)  xD *noot*

I helgen har jag och Becka stooora (?) planer!, vi tänkte leka med filmkameran och göra en dokumentär och
en massa kortfilmer xD Ida och Martina tänkte vara med åxå , iaf bakom kameran xD Sen så ska vi säkert baka, ta massa bilder (ska försöka lägga upp ett kollage med bilderna :)) sen så ska vi nog bara softa och nöta massa Gossip Girl! xD Frågan är bara om Becka verkligen vill eller om det är jag ?  xD

Haha , nä oj såhär mke hade jag ju inte tänkt skriva, (inte för att det blev särskilt långt eller så, men ändå xD )
Nu ska jag njuta av det resterande kaffet i min svarta mugg och lite GG  :)
(Ni får helt enkelt leva med att jag bytt från O.C till Gossip Girl , iaf ett tag xD haha!

Kramhej ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0