onsdag ' sjukling på ingång ,

Hejsan!
Jagvet att jag varit jättedålig på att uppdatera på sistone, men det har varit mycket
omkring mig och jag har inte hittat tiden till att blogga ordentligt.
just nu sitter jag i soffan och tittar lite på tredje säsongen av the O.C, jag har sett alla
avsnitt nu, men det är bara så bra och jag kan inte få nog av det ! (A) Det passar iaf perfekt
när man är sjuk... (feber ont i huvudet) inte särskilt kul men det är såna smällar man får ta.

Designade min och idahs blogg igår, den blev inte exakt så bra som jag ville ha den men den duger
till att börja med, sen får vi väl utveckla designen mera sen allteftersom vi bloggar!
Vi bloggar om musik först och främst, sen slänger vi väl in lite annat smått och gott åxå ! :D
kolla gärna in den!

Kollade just ut på vädret och solen skiner. Det är typ jättemke snö och jag längtar till sommaren! Så
härligt att bara ligga och dega i solen typ xD haha :)
Helt seriöst jag är avundsjuk! På mormor som åkte utomlands igår. En vecka.
Nästa gång ska jag kräva att få följa med! xD Mohohhaahaa ! *smider planer xD*
Oj, förlåt, jagär en aning flummig men mitt huvud är inte som det .... hm, ska xD
Nu blev det mke xD gubbar, jag tror det betyder att jag måste sluta blogga ;)

Förresten, har ju mitt första "Veckans Ämne" på fredag! Glöm inte kolla då!
Jag har mina små idéer och jag tror det kommer bli jättebra! :D


Hörs sen,
Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0