söndag ' bad day ...

Ja , dagen har varit nästan jättedålig ,
jag kunde knappt sova och vaknade minst tjugo gånger inatt, det var störande..
Jag och Becka klev upp vid halv elva och gick och duschade , sen sminkade vi oss och klädde oss
och allt, sen åt vi frukost och drog på stan.
När vi nästan var på busshållplatsen , kom jag på att min mobil fortfarande låg hemma hos Becka , så
då blev det att springa till henne och hämta den, plus hinna till bussen.

Vi hann.
Väl framme på stan fikade vi på Waynes Coffee, snacka om GOTT! :O
Jag är seriöst fortfarande mätt , xD
Sen gick vi lite på stan och jag köpte en linne på Vero Moda :)
Lägger ut bilder senare på min shopping =)

btw , bilderna från helgen kommer förhoppningsvis in imorgon, då jag får dem av Becka =)

 
Saknar dig sis , (L)

Nu ska jag spela lite mera Guitar Hero som köptes igår :P
Kram hej ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0