söndag ' engelska & McFLY

Hejhej :)
Sitter nu och försöker skriva klart om The O.C som jag har i läxa till
imorgon. På engelska dessutom. Det gör inte det hela så mke bätte :P
Jag kan inte skriva sammanfattningar! Det blir alltid så himla detaljerat &
sen är allt typ förstört !
Aja , ska iaf försöka. Så får det bli som det blir :P

Idag sovde jag halva dagen , fast jag hade bestämt mig för att inte göra det,
men där fick jag för att jag inte orkar stiga upp ! xD
Haha, mamma kom in typ .. nio - tio  nångång och hämtade Brons,
egentligen så hade jag tänkt kliva upp just efter , men smart som
jag är så somnade jag om xD *klant!*

Iaf så steg jag upp vid halv tolv istället. Såg tv i mammas &pappas säng
med Brons (A)
Dom var inte hemma och den andra tv:n var upptagen:P
Sen spelade jag GH3 , då kom mamma och pappa hem & sa att vi skulle
äta på Frasses, så då köpte vi mat där & sen for vi till Finnäs till Peter & Kalle
& åt det där ;)
Jag och Kalle spela kort, jag vann ! (A) :D

Nu sitter jag och lyssnar& tittar på McFLY, det var lääänge sen sist :P
Jag insåg just att jag aldrig kommer sluta gilla dom, det bara går i perioder, ibland lyssnar
jag inte på dom alls och ibland bara lite & ibland ASMKE, men jag kommer ändå alltid tycka
om dom lika mke som nu =)
För dom är typ ett av dom allra bästa banden som finns! (L)
Det finns två till som är mina absoluta favoriter, men dom får ni höra om en annan gång :P

Nää , nu ska jag fortsätta med skrivingen och lyssna på McFLY samtidigt :)
Btw, slänger in en bild på McFLY :)

SÅ SÖTA! (L)
Kram,

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar McFLY!! Jag antar av vad jag sett i din blogg att du är ett Busted fan, kan det stämma?

2009-05-25 @ 21:30:23
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0