söndag ' trööötteeer..

Zzzzz .... snark!

Söndagkväll och jag är superduper trött!
Jag har just fixat en blogg till mig och Idah , ingen design
än, men jag fixar det imorgon =)

Ihelgen gjorde vi faktiskt inte så mke .. Skrev två låtar
som vi ska spela in när hon kommmer hit när det nu blir :P
Sen så såg vi Melodifestivalen , lekte med hennes systerson Emil, sjöng och
skrattade en hel del, som vanligt ;P

Var hos Martina en stund ikv =)
Det var riktigt roligt ;P
Vi såg Top Model 11 och Bones , riktigt intressant :P
Nu ser jag på O.C och när det är slut ska jag sova =)
(Efter att jag smsat klart med Idah ;P)

Jag har inte tömt kameran så ni får nöja er med en jättefin bild! *noot*

Asgammal bild på mig och Becka, haha xD Those days .. P

Kram ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt med dagensoutfit :o !

2009-02-17 @ 21:11:37
Postat av: Becka

NEEEJ xD Hahaha så ful, det där var long time ago! Haha puss syster (L)

2009-02-19 @ 13:43:20
URL: http://xbeckaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0