tisdag ' gossip girl

Jag tror nästan att jag har upplvet höjden av lycka! (elr nåt sånt xD haha) Jag har
äntligen hittat en ny serie att följa! Nämligen Gossip Girl ! Det är asbra! Jag har redan sett
två avsnitt och har redan två till , som får vänta till imorgon :] hihi :)

Elevens val imorgon. Det innebär att jag måste packa gympasakerna imorgon ..
Funderade på att sätta ihop en outfit värd att fota, men vi får se hur jag gör :)

Längtar nåt så kopiöst sjukt till helgen! ÄlsklingsBecka kommer hit och jag längtar såååå
mycket efter henne! :O Hursomhelst så verkar det som om vi ska vara med varandra heeeela lovet,
det blir nog skoj! :)
hihi,
Slänger in en liten bild på Gossip Girl !

nä nu väntar sängen, hörs imorn!

Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0