Torsdag ' mobil uppdat.

Hejsan :) nu sitter jag på skolan och har just haft nationella i svenska. Muntliga. Det var inte särskilt kul men det funkade. Det tog typ två timmar för våran halva av klassen ! :o det var lite drygt men det fanns vissa texter som var ganska intressanta. Jag fick just damp på mig själv. La in låtar i telefonen imorse som jag laddade hem igår , men då visa det sig att den mappen var tom! Så mina låtar ligger kvar i datorn! Fy så arg man kan va! Sen var det en jättebra låt jag hörde igår , men den gick inte ladda hem så då fick jag damp igen.. Jag vet inte vad mer jag ska skriva xD imorn är det veckans ämne och jag har snart skrivit klart det , jag ska bara lägga till lite och sen publicera det! Hoppas ni gillar det och glöm inte kommentera! :) nu ska jag sluta blogga och fortsätta lyssna på musik :p vi hörs sen! Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0