torsdag ' plans for the weekend..

Japp ! Jag har stora planer för helgen! *not*
Så stora är dom faktiskt inte:P
Jag drar till Idah imorgonkväll och stannar där tills på
söndag.
Jag tar med mig datorn men jag kommer inte ha ngt internet , så
jag kommer inte att uppdatera här , men ni får leva över helgen till på
måndag! Då kommer jag blogga så det ryker! xD haha elr nåt sånt iaf!

Jag och Idah ska hitta på massa kul! Först och främst ska vi spela in våran
nya låt och sedan förhoppningsvis hamnar den på Youtube, men vi får se ;)
Sen ska vi vara med hennes systerson , Emil, han är seriöst sötast på denna
jord! :O
Hahha .. sen vet jag inte vad vi ska hitta på , men vi lär ju alltid hitta på nåt ;P

Så , vad har hänt idag då?
Absolut ingenting..
Jag har typ tråkat ihjäl framför Tv:n , frysandes. Så efter ett tag kröp jag ner under
täcket och jag höll nästan på att somna xD (a) Men pappa kom och sa till mig när
det var dags för middag ;P
Det var bra, annars har jag typ sovit bort hela kvällen xD
Sen har jag inte gjort ngt,
vi var på miljöstationen haha!

Nu håller jag på lägga ut min nyaste låt "Angel" på Youtube , kommer även posta den i bloggen
senare, så att alla som vill enkelt ska kunna hitta den! :)

Haha jag tvärfick en idé fast jag antar att Becka kommer hata mig när jag genomför den xD
Jag har ingen passande bild för tillfället , så jag tänkte att jag skulle leta en gammal bild på Mig & Becka!



Gammal bild, nästan ett år ! Tror det var typ den första vi tog tillsammans :)
Älskar dig, (L)

Nu ska jag gå upp och ta bort sminket och ställa in kroppen på lite skönhetssömn.
Lägger upp låten innan jag somnar. Pomise.

Vi hörs!
Kram ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0