torsdag ' plugg pågång :)

Hejsan igen :)
Nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn i knät och ska göra lite engelska
och lite tyska läxa innan jag somnar :P
Riktigt roliga läxor åxå (!) Bara lätta tyskaglosor och sen ska jag skriva om min
favoritteveserie på engelskan. Det blir antingen The O.C eller Vänner det lutar mest
åt O.C - hållet :P

Det blir nog inget Beckz und Frewh ihelgen :( Becka kunde inte komma .. :/
Men men , vi ska inte sura över det , vi får ta nya tag på Spotlovet, då kan vi umgås!
Tagga 4 veckor kvar! :D


Nää , dags att plugga lite glosor, resten av engelskan får vänta till imorgon. Har lite inspiration just nu xD
Ska dricka upp resten av min Bon Aqua och titta på näst sista avsnittet på säsong 3 av O.C, imorn blir det nog
sista avsnittet, sen ska jag följa Tinah hem. Blir nog dåligt med uppdateringar , om jag inte snor hennes dator vill säga xD Ska inte glömma fota min outfit imorgon innan jag drar till skolan. :P Blir något bekvämt och lätt. Vi ska dansa typ Street Dance på gympan ;P

Okej  det var nog allt för ikv :P
Btw , jag funderar på att byta teckensnitt, ska jag det elr ha kvar det gamla ? :P

KOMMENTERA MER! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0