torsdag ' riktig glad !

hejhej bloggen!

Känner väldigt glad just nu :)
Det gick bra på nationella idag, jag dog inte xD haha :)
Fick dessutom en väldigt glad överraskning nyss - mitt läsarantal ökar! Keep
it going ;)

Sitter just nu och lyssnar på All Time Low - Vegas , kolla in deras låtar :)Joo
Ni kommer bli glatt överraskade !
(Haha , oj så många extremt glada överraskningar jag skriver om idag xD)

Fick en önskan att lägga upp Dagens Outfit oftare , så det ska jag väl göra ! Om jag
har något på mig som är värt att fotografera alltså :)

Joo!
Juste!

DANIELLE & BECKA ! HÄR KOMMER ÖVERRASKNINGEN!


FÖRE!



EFTER!


Syns skillnaden? :)

Vi hörs,
Kram ,

Kommentarer
Postat av: mörtsell

Mendu , snyggt asså ! ;) de va en bra överraskning =) blev ju sugen på att bli blond jame :)

2009-02-06 @ 17:11:21
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0