torsdagmorgon ' nyfixad :)

Hejsan =)

Nu har jag just fixat mig för skolan =)
Klev upp halv sex bara för att hinna duscha ..
Lät håret torka och plattade det, satt upp luggen lite
och tog på mig mina nya kläder (från shoppingen i lördags
med Becka), och har just blivit klar med sminkningen :)

Sitter och pratar med Danielle i telefon . Jag ringde & väckte hon halv
sju, snällt jagvet (a)
Hon föreslog att jag skulle blogga om hon ,eftersom jag inte hade något att
blogga om xD Men men , som ni ser så lyckades jag ändå få ihop ett inlägg ! :P

Dagens (morgonens) Bilder :


Dagens Outfit ,
Randig tröja - H&M
Svarta mjukisbyxor - H&M
Grått linne (syns ej) - Vero Moda

Jag avslutar med en nytagen egobild xD


Hörs sen idag efter skolan !

Kram ,

Kommentarer
Postat av: Mörtsell

Wow, du skrev om mig ändå (A) hihi , sorry att ja int ringde på lunchen idag ... :(

2009-02-05 @ 16:29:40
URL: http://mortsell.blogg.se/
Postat av: e

bra blogg du har asso, skulle vara roligare om du slängde upp ''dagens outfit'' lite oftare ;)<3

2009-02-05 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0