Veckans Ämne - Musik

Musik.


Denna vecka ska det handla om musik.

Jag fulllkomligt älskar musik! Kan inte leva utan musik eller

sång en hel dag, då blir jag på dåligt humör. Kort sagt: Musik

är mitt liv. Oavsett om jag är ledsen eller glad, jag lyssnar alltid på musik.

Jag har ett par favoriter när det kommer till Artister och Band. De ändras visserligen

och ''uppdateras'', men just nu ser det ut såhär.

  

1. Busted

2. McFLY

3. Kelly Clarkson (ny)

4.Beyonce

5.Boys Like Girls

6.Miley Cyrus

7.Lily Allen (ny)

8.All Time Low


Jag har väldigt blandad musiksmak, men det som jag lyssnar mest på är

Rock/Pop/Punk.

Jag försöker också lyssna på ''ny'' musik och inte bara lyssna sönder samma musik

hela tiden, det blir bara tråkigt, så som ni ser så finns en nykomling i listan och det

kommer det göra i fortsättningen också.


Här kommer en lista på de absoluta favoritlåtarna i veckan:


1. Mia Rose - Friends In Love

2.Sugababes - About You Now

3.Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You

4.Miley Cyrus - Goodbye

5.Busted & McFLY - Fun Fun Fun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0