måndag '

Det får duga.
Jag har designat om bloggen , iaf som det känns att jag vill ha den nu .
Det blev inte riktigt som jag ville, men jag känner att inspirationen är borta och
jag måste leta reda på den.

Den här designen funkar iaf =)


Såå ...
Vad har hänt idag?
Skola. Eller... skola och skola ..
Vi skulle vara på gymnasiet och få information om alla
program som man kan välja mellan .. Jag tror att det lutar åt Omvårdnads
Programmet
som första , sen kanske Barn & Fritid fast jag har inte bestämt helt
än..
Ansökan ska vara inne om typ två veckor , jag måste söka snart! Hoppas bara att det blir så bra som
jag tror  =)

Till lunch var det Pasta & Tonfisksås , riktigt gott om du frågar mig :)
Fast jag tog alldeles för mycket och det resulterade i ont i magen .. Aja, det kan
jag väl förhoppningsvis leva med :P

Sen följde jag Danielle till bussen, vi gick på ICA och handlade lite goda saker innan
hon skulle åka tillbaka till Malå :/
Gott var det iaf! Eller hur Danielle? :)


Nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel - In Die Nacht , jag älskar den låten, det är bland de finaste de har gjort :)
Nä , nu ska jag läsa lite bloggar och äta middag , hörs sen!
Kram ,

Kommentarer
Postat av: louise boman

Bilden såg ganska smarrig ut! ;)



Kommentera min blogg i massor ;)

www.louiseboman.blogspot.com

2009-01-22 @ 21:58:45
URL: http://www.louiseboman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0