måndag ' gäääsp ,

Fyfan för trötthet.

Jag sitter i sängen med laptopen i knät och tittar på första säsongen av O.C , den tredje
säsongen kommer imorn ! :D Lite jag längtar!
Tror att det blir en tidig kväll ikväll .. Somnade kring elva halv tolv igår och vaknade kring halv fem.
Sen somnade jag om till sex , inte kul.
Har just ätit massa godis , känner mig inte särskilt sugen på godis nu xD haha ;)

Känner att jag har slut på inspiration, bjuder på lite bilder från helgen istället :)


Jag och My körde skoter :D Riktigt skojigt :P


Tjejkväll hos Martina i lördagskväll, riktigt trevligt med kladdkaka & film! ,
Förlåt My & Danielle var bara tvungen :]


Jag , My & Danielle tog skoter och hade jätteskojigt , :D Jag och Danielle är
inte så normala, som ni ser ;)
My är STOLT fotograf xD
haha ,


Avslutar inlägget med en ego-bild , inte den vackraste , men what the hell ;)

Kram & godnatt! ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0