måndag ' morgonblogg !

Godmorgon bloggen! ;)

Hoppas att alla kunnat sova inatt, för mig var det lite sådär, vaknade ett par  gånger,
men jag känner mig ändå helt utvilad. (Fast det skulle inte sitta fel om man fick sova lite till xD
haha jag älskar att sova!)

Sitter uppe i mammas rum nu, har just skrivit ut en sammanfattning på en engelsk text som vi
hade i läxa till idag :P

Idag blir det skola, måste prata med SYOn och höra vad som är fel med min gymnasieansökan
eftersom den hoppar över en grej som jag ska välja, nämligen språk. Den kanske inte vill att jag ska
ha språk ? ;)

Hursomhelst, tog ingen outfit bild idag, men den är så tråkig, jeans, fleecetröja & pyttelite smink.
Lägger in en bild på Tom istället ,



Ha en bra dag !
Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0