Tisdag ' Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Hmm , ja morgonen kunde väl börjat liiite bättre .. Jag försov
mig typ 40 min , men kom på sen att det kanske inte gjorde ngt , eftersom
jag har hunnit allt jag ska och jag har ändå bara varit uppe sen
tio i sju ! =)

Jag är duktig ! :} *not*

Hursomhelst så tänkte jag lägga upp en bild på Dagens Outfit :)

Rosa tröja - Turkiet nånstans , kommer inte ihåg vart
Svart linne - Ida.Josefin
Svarta Mjukisbyxor - Kommer inte ihåg :P

Hahah , nu såg jag att jag har tandborsten i munnen på bilden , haha xD
Aja, struntsamma , det bjuder jag på =)

Slänger in en bild från när jag och My åt Brownies & Vaniljvisp i lördagsväll , enjoy =)


Nu börjar det snart vara dags att dra sig till skolan.
Hörs sen !

Kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0