torsdag ' plugg&nagellack

   Hejsan igen ! :)

Har suttit under täcket ett tag för att försöka få upp värmen lite, eftersom jag frös.
Nu är jag lite varmare, men jag fattar inte att jag frös , jag har ju typ 20 grader varmt i rummet?

Hursomhelst , nu måste jag plugga lite tyskaglosor :P


Som tur är , så är det inte alls svårt ! Det är bara lätta ord i veckan, vilket gör
att de är jäkligt lätta att komma ihåg , (ursäkta svordomen xD)

Måste ladda kameran åxå,  My kommer imorn , + att både Martina & Danielle tänkt vara i Norsjö ihelgen, så
då blir det väl att ha riktigt tjejroligt , sådär som bara vi tjejer kan ;)
Haha , hursomhelst så kommer det bli jätteskojigt  =)
Lovade My att vi skulle ut & köra skoter åxå, då blev hon glad :]

Sitter och lyssnar på "gamla" låtar, de som jag var galen i för ungefär ett år sedan, av McFLY  :)
Måste säga att man kan inte bli less på dom, hur man än försöker ;)

Hade täntk måla naglarna en snabbis åxå ,

Becka har gjort en header till våran blogg btw ;) KOLLA ! :D
Hörs imorgon bitti  :)

Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0