torsdag ' Skärpning!

Alltså helt seriöst! Nu är det två dagar i rad som jag har försovit mig. Jag har vaknat drygt en
timme senare än vanligt -.-
Suck , ikväll måste jag lägga mig tidigt , har inte lust att försova mig igen :P

Kom på just nu att jag måste skriva engelska läxan , lite lagom tråkigt , sådär.
Jag ska skriva en ''femdagars dagbok'' & låtsas att jag är kändis , att jag blir jagad
av Paparazzis ,
Lagom till det så har jag NOLL inspiration ! som vanligt ,

Aja , nu ska jag fortsätta skriva lite på uppsatsen!

 
(Min nyaste TH affisch!)

Kram ,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så de ä int ba jag som ska lägga mig tidigt ikv? ;)

2009-01-22 @ 16:04:33
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0