fredag ' döskallar

Hejsan.
Igår hände det ganska mycket (otroligt nog).
Jag & Mathilda skjutsade Edvin till Tavelsjö, eftersom
skulle på läger.
Eller ja, Mathilda körde, jag åkte bara med som... sällskap, haha!
Om jag var bra sällskap vet jag inte, men jag hoppas det!

Efter Tavelsjö så åkte vi till Bygdeträsk & hälsade på moster Lisa & fick middag där,
sen bjöd hon på jätte mumsiga kladdmuffins! Tack så mycket!
Sen träffade vi två av Mathildas kompisar & dom pratade en stund, sen åkte vi förbi hennes
morbror innan vi var hemma .

Haha av mitt humör att döma så måste det ha varit jättekul eftersom jag skrattade hela tiden!
Kan i och för sig bero på att Mathilda inte sov på 30 timmar så hon var aningens flum, haha!

Om en halvtimme kommer Becka hit & jag tror att det blir så att Idah kommer hit imorgon! Skojigt värre!
Det lät på Mathilda som om hon ville att jag skulle designa om hennes blogg så det ska vi nog också hinna med!

Nä, nu ska jag svara på Beckas sms innan hon får dåndimpen & börjar bomba mig med sms

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0