fredag ' in my own room.

Hejsan. Hann inte blogga innan vi åkte från Ronald McDonald huset, jag hade ett sista läkarbesök
och mamma städade ur rummet. Så datorn packades ner i väskan.
Var framme i Bastuträsk klockan åtta imorse, pappa och Oskar mötte upp oss, sen åkte vi direkt hem
och min väska hamnade nedanför sängen. Jag har inte orkat packa upp ännu. Ändå har jag haft hela dagen på mig.
Jag har världens huvudvärk också.. som jag har haft hela veckan. Har tagit en Ipren nu och dricker en massa vatten. Hoppas att det går över. Jag orkar verkligen inte ha ont u huvudet.

Nu sitter jag i sängen med datorn i knät och tittar på fjärde säsongen av the O,C. Har bara sett den en gång, och jag hade inget bättre för mig.. (Dessutom har jag sett de tre övriga otaliga gånger! haha. Dags för lite omväxling kanske?)

Mitt McFLY - sug har kommit tillbaka. Och ett + i kanten då är att jag kan följa dem på  Twitter! De uppdaterar heeeela hela tiden, makes me happy!

Som avslut på detta inlägg får ni en vacker bild på McFLY :)


Nu ska jag titta vidare på O,C,

vi hörs!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0