lördag ' cry by kelly c.

Hejsan!
Idag skiner solen ute & det är jätteskönt! Ändå har jag spenderat dagen inne.
Jag vaknade kring halv elva, jättepigg. Så jag steg upp, spelade TV-spel med min lillebror & hans
kompis, jag sög, men de fick skratta iallafall.

Sen fick jag för mig att jag borde städa rummet. (Det var nog det klokaste beslutet jag tagit på ett tag).
Sagt & gjort, jag började stöka bort, dammtorkade & dammsög, skurade & bytte sängkläder.
Så nu har jag rent & fint igen! Vek till och med in alla mina kläder i garderoben. Även dem som redan låg där,
eftersom de var inslängda huller om buller.


Resultatet.

Dagens Outfit


Ingen bild på ansiktet då jag har morgonfrisyr fortfarande, haha.

Randig tröja (rosa/brun) - H&M
Svart långt linne (under) - Gina Tricot
Svarta Jeansleggings (stavning?) - Cubus
Vita sockar (Puma) - Turkiet nånstans

Svullnaden på min stackars fot har gått ner rejält så idag känns det ingenting & jag går som vanligt.
Fick ont i knät igår eftersom jag gick ännu mer konstigt än vanligt.
Så nu slipper jag hålla foten högt hela tiden!

Nä, nu luktar det mat! Pasta Bolognese. Yum!

Hörs senare,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0