lördag ' radio:ACTIVE, live at Wembley

Goddagens kanske man ska säga istället för godmorgon, eftersom att klockan närmar sig elva.
Igår kom min efterlängtade Live DVD med McFLY! Jag blev jätteglad när D erbjöd sig att skjutsa hem mig
en snabbis för att hämta den. TACK SÅ MYCKET!
Så jag laddade upp med lite godis och satt och såg den på datorn ute i sovstugan
Någonting som jag reagerade över var hur pass många svenska flaggor det var i publiken! Säkert fyra, fem stycken!
Men det är bara roligt, då kanske jag får chansen att se dem spela live en vacker dag. Vilket jag har bestämt
mig för att göra hursomhelst.

Vaknade kring tjugo i nio imorse, när mormor frågade vad klockan var, eftersom att väggklockan i sovstugan
stannat.
Hon gick in och jag somnade om. Vaknade drygt en timme senare av att jag var super kissnödig! Det måste
vara bland de värsta sätten att vakna på!
Så jag orkade inte klä mig, jag sprang in i mina sovkläder och sen ut igen och klädde mig.

Jag åt Te och mackor ute på altanen, faktiskt ganska mysigt, även om det regnar :)


Yummie..

Sen så måste jag visa en egenfotad bild som jag tycker om jättemycket!


Jag och mormor tände ljus när vi satt på altanen igår kväll :) Mysigt värre!


Sen idag ska jag träffa Becky ! :)

Cant wait! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0