måndag ' all that I need is love '

Just nu sitter jag & lyssnar på Melody Gardot. Snacka om underbar musik!
Fast man blir trött av den, kanske inte så passande när jag sitter & nästan halvsover, haha.

Jag är verkligen trött.. Sov inte så länge som jag hade velat inatt, så jag skulle orka med dagen, men
duktiga jag steg upp, alldeles klarvaken, när väckaren ringde halv sex.
Sen iväg på jobbet just före sju.
Kom dit, fick arbetskläder & sånt. En bunt med papper. ( De jag skulle fylla i har jag hunnit göra nu).
Åkte nästan direkt iväg till Vargfors & började klippa gräs. Klippte till förmiddagsfikat, en dryg timme,
sedan klippte jag klart efter det, gick med en häcksax & klippte i buskar & sånt, gjorde det fram till lunch, ( ibland i värsta ilregnet, men tack gode gud hade vi regnkläder & stövlar. (gräs är blött..)
Efter lunch så gick jag ännu mera med häcksaxen men på ett annat ställe, testade köra trimmern lite innan eftermiddagsfikat & körde ännu mer trimmer efter fikat till det att vi slutade kring halv fyra.
Åkte hem och läste igenom pappersbunten jag fick imorse, funderar på att duscha & sen byta till mina vanliga
kläder & bara slappa framför en film eller nåt.
Är sjukt trött! Känns som om jag kommer somna vilken sekund somhelst, men jag har bestämt mig för att vara vaken till ikväll så kanske jag kan sova inatt.

Nä, nu har jag babblat på nog mycket. Vad gör ni idag?

Bloggar mera senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0