måndag ' fastetsat.

Idag har det inte blivit mycket gjort. Ingen yoga, ingen träning...
Inte ens en enda powerwalk! På grund av detta regn. Det gör mig deppad.
Börjar tänka "mörka"  tankar, om man nu kan kalla dem det. Jag tänker på sånt som varit
jobbigt som jag gått igenom, sånt som är orättvist osv..
Sen har jag ingen energi heller. Den liksom bara... försvinner när jag inte får tid för min powerwalk.
Jag har upptäckt att jag behöver den för att få mer energi och för att rensa tankarna. (Jag tänker alldeles för mycket).

Något som jag har gjort idag är att lyssna på musik. Hela dagen har jag lyssnat! Här är några favoriter som etsat sig fast i min hjärna.

Stumm - Samy Deluxe



Homecoming - Hey Monday



Down Goes Another One - McFLY

 

P.S I Love You - The All American Rejects




Nu ska jag lägga i sängen och läsa om Prinsessan Diana, (min nyaste bok är biografin om henne), och njuta av skön musik!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0