onsdag ' bråttom!

Okej, nu är det bråttom!
Måste skriva lite snabbt nu innan batteriet i datorn tar slut..
Ikväll har vi varit till grannarna för att deras internet krånglade. Vi fick
inte till det, men de ska fixa det imorgon..
Imorgon är det jobb igen, vilket betyder att jag måste upp klockan halv sex som vanligt,
och att jag måste sova snart.
Men först tänkte jag läsa vissa bloggar, hjälpa mamma med Oskars tårtor, (ja, han får två.)
Sen hade jag tänkt ta medicin & Twittra lite..
Har inte kollat Twitter sen i förrgår nu, smått beroendeframkallande kan jag ju säga!

Ni får ingen bild ikväll, det blir ett tråkigt ett med bara onödig text, men nöj er med det till imorgon..
Jag bloggar antagligen mer i morgon bitti, eller ikväll om jag inte kan sova..

Nej, nu måste jag gå. Innan datorn dör.
Bara typ två minuter kvar!

Ooops..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0