onsdag ' gå och ..!

Jag har för tillfället tappat bloggsuget.
Så att ni vet ifall jag uppdaterar lite.
Till helgen blir det antagligen många updates eftersom Becka kommer hit.

Men säkrast gör ni nog i att kolla hennes blogg. Hon skriver hela tiden när hon är hos mig, så.

Hade lust att lägga in en bild men jag vet inte på vad/vem så jag sparar det en stund.

Blir så sjukt less på min hjärna..
Jag tänker alldeles för mycket. Oftast djupa tankar, och jag blir därför väldigt inspirerad att skriva
låtar och sånt, men jag kan inte skriva ett enda ord som känns rätt.
Det blir bara fel hela tiden. Det känns väldigt frustrerande.

Nu vet jag vem jag ska pryda mitt blogginlägg med idag!

Titta på denna:

Bec! (som hon så fint kallas av mig =) )
Så sjukt vacker <3.

Puss!

Kommentarer
Postat av: BECKA

SCHEISSE BAJSE! :P (L)

Hahahaha, fulaste bilden ever (A)



Älskar dig sistah!

2009-07-08 @ 21:49:15
URL: http://beckaas.se
Postat av: ida k

fiin bild;)

2009-07-10 @ 01:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0