onsdag ' rette mich.

Hejsan.
Har nästan nyss kommit hem från jobbet. Kom hem kring fyra.
Dagen gick snabbt idag, var inte riktigt lika långtråkig som gårdagen.
Imorgon blir det samma arbetsuppgifter som idag, men vi delar upp dem på två ställen.
Gräsklippning & dra ris, alltså.
Tråkigt värre, men det funkar =)

Nu sitter jag & lyssnar på Tokio Hotel's Rette Mich i hörlurarna, för att överrösta mammas dansbandsmusik.
Hon & jag har verkligen inte samma musiksmak! Men det är inte ofta man har samma smak som sina föräldrar, egentligen.

Ikväll blir det att åka tillbaka till Finnäs, Oskar fyller ju år imorgon, & då måste vi ju vara hemma, vilket betyder att jag kommer sova i min egen säng inatt!
Nog för att husvagnssängen är skönare, men det spelar ingen roll!
Ska fota mitt gamla rum sen & lägga ut..
Tänkte bara spara det som minne.

Vet verkligen inte vad mer jag ska skriva, jag skriver så sjukt ointressant, & varje inlägg blir enformigare än det andra...
Men men, nu lyssnar jag på I Wanna av The All American Rejects. Lyssna! Om ni inte redan har gjort :)

The All American Rejects.


Nej, nu ska jag läsa bloggar, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0