onsdag ' tough day.

Idag har det inte hänt så mycket, egentligen. Vi klev upp, åt frukost och träffade sjukgymnasten.
Sen träffade vi en annan doktor som jag tränade lite med.  Vi köpte varsin bok idag, jag och mamma, hon köpte
en kriminalroman av Mari Jungstedt tror jag och jag köpte en bok av Tina Brown: Diana, biografin. Den handlar
om prinessan Diana och är helt klart läsvärd! Väldigt intressant om ni frågar mig, dessutom den bäst skrivna om henne.
Enligt flera recensenter.(stavning?)

Kring tolv blev vi lediga från läkarbesöken och gick till restaurangen och åt. Pasta med köttfärssås, det var väldigt gott!
Sen tänkte vi ta bussen till IKEA och handla lite, och det var faktiskt mycket enklare än vad jag hade trott. Men det visade sig att de inte hade hjulen som vi hade tänkt köpa till vår köks ö, och det var bara det vi skulle kolla på IKEA, så då gick vi på McDonalds och köpte en Marängsviss-glass tills nästa buss mot Centralen gick.

Sen hamnade jag framför tvn ett tag och det blev dags för att pallra sig fyrtiosju mil till sjukhuset igen för nästa läkarbesök, lite mer träning och massa "tänk-prat", alltså vad jag ska tänka på, typ.
Sen gick jag och mamma på Ekkällan, en pizzeria som ligger mittemot sjukhuset och åt middag. Jag åt Kebabtallrik och mamma åt en pizza. Det var väldigt gott, det med!
Microlådorna får alltså vänta tills imorgon.

Nu har jag babblat en hel del känner jag. Kanske dags att avrunda? Nu vet ni min dag. Vad har ni haft för er idag? Här har det varit riktigt varmt. Lika varmt hos er?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man fråga varför du besöker sjukhuset?

2009-07-01 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0