onsdag ' winning london.

Jag kan inte somna!
Jag blir arg! Har legat & försökt slappna av & somna, men det funkar inte..
Jag ligger bara & vrider mig fram & tillbaka hela tiden. Aningens irriterande.

Nu har jag i alla fall bytt ut lite av musiken på mobilen. Raderat låtar som jag är less & lagt in nya, 'fräscha'
låtar. Skönt! Det kanske får mig att slappna av, eller åtminstone får tiden att gå snabbare på jobbet! :)
Det vore bra!

Om det inte funkar med musik så ska jag somna till en film. Jag tror att det blir 'Winning London' passande att jag
snackade med mamma tidigare ikväll om att åka till London eftersom vi båda vill dit!
+ att det är den enda filmen i min mediaspelare som jag inte ha sett ännu. Men vi får se.

Imorgon ska jag äta tacos till lunch! Yum! Jag längtar!


(Kom just på att jag glömt kolla Twitter.. Gör det en snabbis medan den sista låten läggs in i telefonen).

Puss!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0