söndag ' gorgeous!

Bloggtorka har rått i Fridahs hjärna sen i fredags ungefär.
Har inte haft en aning vad jag ska skriva, så därför har bloggen fått stå.
I två dagar har jag bara gjort samma sak, typ. Twittrat som det så fint heter på Twitter, lyssnat
på musik (McFLY of course) och sett en massa jäkla O.C.
Men jag älskar den serien! Det borde ju vara ursäkt nog, eller? Haha.

Jag har blivit McFLY freak igen, och det tror jag Idah också har, för vi har bestämt oss för att spela in
två av deras låtar nästa gång vi ses! En riktig utmaning men jag tror det kommer bli jätteroligt! Cant wait!
McFLY gjorde en turné i November förra året, och såklart så släpptes en Live- DVD, jag har nu bestämt, efter att ha
kollat upp att den endast kostar 199 kronor, att jag ska beställa den.
Well, det kommer krävas lite övertalning från min sida för att mamma ska vilja klicka hem den, eftersom hon tycker att det är jättetråkigt att kolla på en live dvd på tv när man lika gärna kan se den på youtube.
Jag tycker som sagt inte likadant men vi får se.

Fick förresten en fråga för någon dag sedan om varför jag bestökte sjukhuset i Linköping och det är såhär, att jag har haft besvär med magen, (vill helst inte gå in på exakt vad det är), sedan jag föddes och mediciner hit och dit har inte hjälpt, jag har inte varit särskilt engegerad vissa gånger att ta dem heller, och efter att ha väntat på att få komma till Linköping i flera år så fick jag äntligen komma dit. (De gör alltså en speciell behandling som de i Skellefteå och Umeå inte kan).
Hoppas detta var svar nog =)

Förresten, jag har börjat följa Tom Kaulitz blogg och jag hittade århundradets vackraste bild på honom!

Han är helt enkelt ordet gorgeous!


jag älskar bilden!

Förresten, kolla in Samy Deluxes låt Stumm, den är grym!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0