söndag ' i sovstugan, listening to paper heart by the all american rejects..

Hejsan!

Nu sitter jag i sovstugan hos mormor, där jag & hon ska sova inatt.
Mycket roligare att sova två :)
De andra sitter inne & ser nån film, western tror jag det var .
Inte direkt min stil, men jag såg en liten stund i alla fall.
Sen fick jag sånt bloggsug att jag var tvungen att gå ut till datorn och skriva av mig lite!

Smsar med Becky nu.. Min baby.. (L)
Saknar henne så sjukt mycket! Hoppas vi ses snart! :)


´
Badade tidigare ikväll, det var jättevarmt i sjön, jag tror nästan att jag ska bada imorgon också.
Kanske ta ett morgondopp som mormor föreslog (A)
Mja, bara kanske..


Försökte just ladda upp en bild till men det gick inget vidare.. "/
Försöker kanske imorgon istället :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Becka

SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT!

ÄLSKAR DIG.

SES PÅ LÖRDAG! (L)



LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU..

2009-07-23 @ 23:54:42
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0