söndag ' sen update, i know.

Förlåt för no blogging today..
Men vi har bara slappat framför tvn idag, jag och Becka.
Ganska skönt egentligen! =)

Sov till ett, steg upp & åt lunch med resten av familjen sen åkte de & hämtade lillebror så jag
& Becka satt oss framför tvn & tittade på Life of Ryan maraton! Haha, så sjukt roligt!
Sen duschade vi där kring fem & fixade oss lite, sen åt vi hamburgare & sen åkte vi till bussen.

Nu sitter jag här och saknar min sis like... crazy!
Helt sjukt hur snabbt tiden går.. Nästan så att jag vill bygga en sak som gör att jag kan spola fram och pausa när jag vill! =)

Det skulle vara ganska bra att ha en sån, egentligen!

Nä,nu pladdrar jag bara för att jag inte har något vettigt att skriva om.. xD
Börjar jobba imorgon, klockan sju..
Jobbigt att stiga upp, men det kommer gå.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll. Och inte sova hela dagen på tre veckor. (okej, lördag kanske jag sover till nio.:P)

Världens bästa serie! (Efter the O.C  & GG :])

Tänkte tipsa om lite musik som jag nyligen upptäckt lite senare, kika in på någon timma!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0