söndag ' trött smurf med ny stjärna

Godkväll.

Ska alldeles snart lägga mig för att sova. Jobbdag imorgon och uppe sent igår, det betyder
att jag behöver få så mycket sömn som jag bara kan inatt.
Men det lär inte bli något problem.
Jag är aningen seg i huvudet och ganska trött så direkt jag somnar kommer jag sova
som en klubbad säl till 05:45 imorgon bitti.

Träffade Becky igår :)
Så otroligt roligt man kan ha på bara några timmar.
De hämtade upp mig strax efter två igår, och jag kom hem
ungefär samma tid idag.
Ett helt dygn var vi med varandra, tror absolut att det är det kortaste någonsin. rekord!
Vi har skrattat, viskat, ätit massa godis, massa mat, pratat en hel del och sen har vi sovit
lite på det,
Helt enkelt en kanon helg! Jag hoppas vi ses nästa vecka, älskling. Jag kommer sakna dig tills dess.
Tur att det finns telefon och sms. Annars skulle jag nog inte överleva.

Tänk att vi snart (om typ två månader), varit kompisar i 2½ år! redan!
Det är sjukt så fort tiden går! Men det är väl så när man har roligt! :)

Lärde mormor hur man lägger in musik på mobilen idag, sen sjöng jag även lite.
Det var roligt. Jag borde sjunga ännu mer! :)



Bäst.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0