tisdag ' Birthmark

Godmorgon.

Här sitter jag, nyduschad och fullt påklädd och klockan är inte ens
åtta?
Anledningen är att restaurangen öppnar frukosten klockan åtta och jag ska
träffa sjukgymnasten kvart över nio.
Vi ska inte gå riktigt än, det dröjer nog en liten stund till, så därför har jag tid att blogga!

Lyssnar på Birthmark av Akon, riktigt bra låt, den får mig att vakna!

Vilken är er favoritlåt ?

Tänkte bjuda på en bild också!


Bilden är tagen från X 2000-tåget, just när vi åkte från Centralen. Och ja, mammas
hand är fin! Hahaha!


Tänkte vara generös och bjuda på dagens outfit också!

Vitt linne - H&M
Svart linne (under) - Cubus
Svarta jeanstights - Cubus
Klocka - mormor

Vita sockar - ?


Nä, nu ska jag se om mamma är klar så vi kan äta frukost snart, jag är lite hungrig,

vi åt nämligen ingen middag igår, vi sov istället , haha. Vi var så trötta så vi somnade vid

fyra kanske och jag vaknade vid halv elva på kvällen.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0