tisdag ' I husvagnen

Hejsan bloggen!
Bloggade ingenting imorse, av anledningen att (som ni ser) jag fått ny design!
Av supersnälla Elin!
Jag tycker att det blev väldigt bra & jag hoppas att jag valde rätt färger så att jag slipper bli less på dem direkt.
Vi får hoppas på det bästa!

Moving on, till något helt annat,  Jag blev nästan lite stolt över mig själv idag på jobbet.
Jag har gått med Röjsågen halva dagen & de är såna att man måste dra ungefär trettio gånger innan den startar &
första gången fixade jag det inte alls så A fick hjälpa mig, andra gången & tredje gången jag skulle starta så lyckades jag
faktiskt dra igång den helt själv! :)





Ungefär såhär ser den ut den som jag kör med. Sjukt tung utan selen är den också!
Haha, jag kan inte räkna hur mycket jag 'sprättade' på mig själv när snörena var långa, men
jag vet så mycket som att de var alldeles för många gånger !
Egentligen är det ganska tråkigt att stå och röja i några timmar, men jag har Mp3:n under hörselskydden så då blir
det lite roligare, dessutom slipper man det trista motorljudet!

Ikväll blir en tidig kväll för att jag är sjukt trött efter att ha jobbat som en galning idag & jag var uppe alldeles för länge igår.

Nu svamlar jag igen.

Ska lyssna lite på Melody Gardot och annan bra musik på Spotify =)

Puss!

















































































































































































Kommentarer
Postat av: E

det var så lite :)

och tack så jätte mycket för länken sötnos :)

2009-07-14 @ 19:53:58
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: E

jo, jag fundrar på det jag med ;)

2009-07-14 @ 20:01:42
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0