torsdag ' gavin degraw .

Hejsan!

Har inte uppdaterat så mycket men igår tog jag vara på solen, orkade inte starta datorn.
Satt på bryggan och solade och lyssnade på musik, smsade med Becky bland annat.
Bilder kommer!

Detta får bli ett kort inlägg, min lunch är slut nu, vi åkte hem till mormor och åt idag, då passade jag på att byta om från mina arbetskläder till mina egna, eftersom jag inte blev klar på kontoret före lunch, så jag blir kvar här idag.

Nej, dags att återgå till siffrorna!

Jag lyssnar på Gavin DeGraw, därav rubriken :)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan svejsan :)

tänkte höra, är allt okej med designen? ingenting som strular eller så? :D

2009-07-30 @ 13:05:42
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0