torsdag ' tårta & svullen fot.

Hejsan.

Som jag berättade igår så är det ju min kära lillebror, Oskars födelsedag idag! Grannarna & mormor & farfar har varit här,
ätit tårta & druckit kaffe. Tårtorna var väldigt goda, & som den lilla finsmakaren Oskar är så beställde han smörgåstårta & till middag blev det plankstek!
Mamma gjorde även en gräddtårta, men den smakade jag aldrig ur.

Nu är det bestämt, att jag ska vara hos mormor nästa vecka för att mamma & dom far bort med husvagnen, & jag kan ju inte vara hemma själv eftersom jag inte tar mig in till Norsjö på morgonen när jag jobbar.
Men det blir kul att hälsa på mormor igen!

Angående rubriken...
Jag har fått en fet jävla svullnad på foten! Antagligen för att jag går hela tiden på jobbet där det lutar & är ojämnt, plus att jag belastar fel hela tiden.. Men men.. that's life.


Dålig bild, men som ni ser är svullnaden stor..

Just nu ligger jag i sängen med massa kuddar & täcken på hög för att hålla foten högt, (order från mormor & Roger), sen har jag en värmekudde under ryggen, eftersom jag har mensvärk..
Ingenting verkar gå för mig idag!

Förresten, någonting roligare!
Jag frågade mamma idag om jag fick beställa hem McFLY:s nyaste Live DVD & jag tänkte vänta tills jag får pengar om fyra dagar, men då läste jag på internet att det tar 5-8 arbetsdagar för den att levereras eftersom det är en beställningsvara så då sa mamma att jag fick beställa den direkt! Så det har jag gjort ikväll..

Vad har ni gjort ikväll? =)

Puss!



Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

hej

läser om din lilla fot,hur går det för dig, det ser så otäckt ut, har du överansträngt den, du kanske går för mycket.

Vi har jobbat på Åsele marknad,Buster var med o satt i vagnen o var söt, alla villklappa o prata med honom, Egon har varit hem 3 dagar, jättekul, Erika o Mattias är i Saxnäs, dom har med cyklarna, och tar sig en tur på fjället då det är fint väder.

Hoppas foten blir bättre, kram Inga-Lill

2009-07-21 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0