lördag ' finfint!

Hejsan. Jag börjat bli lite smått irriterad på blogg.se.
Mina mobilinlägg kommer inte längre fram..
Det har funkat förut och det funkar ibland. Jag har försökt mobilblogga
i en vecka nu, men inget av det har kommit fram.

Hursomhelst, kom hem från Becka vid halv fyra idag, tråkigt att åka hem, men jag
hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen.
Vi har alltså umgåtts varje dag i nästan en hel vecka, det är helt klart
en av de absolut bästa veckorna i mitt liv! Becka är väldigt speciell, på sitt eget sätt, som
man bara ser om man lär känna henne ordentligt, precis som jag haft turen att göra!
Som jag sa till Becka för någon dag sedan: "Känn dig riktigt speciell, för det är inte många som
verkligen känner mig, och som har en sån stor plats i mitt hjärta.
"
Jag har aldrig haft en så bra vän som henne, och jag hoppas verkligen att vi alltid kommer vara vänner,
livet ut!

Här kommer några bilder som jag just fixade i Picasa:


Vi hade myskväll igår kväll med chips, popcorn, cola och dipp. (Det blev ju som sagt ingen bio, eftersom projektorn var trasig, tråkigt nog).


Kallholmen, taget av mig =)


Världens finaste vän, sisters by heart forever and ever (L)


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik på Spotify och sjunga och läsa massa bloggar. =)

Puss!

Kommentarer
Postat av: BECKA

Love u baby! (L) Vi koommer ses snart igen, så lätt slipper du inte undan ;)

2009-06-27 @ 19:45:56
URL: http://beckaas.se
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!



Just nu har vi även en utlottning på en design!

2009-06-27 @ 23:37:25
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0