lördag ' med Myyyy .

Hejsan.
Vad händer idag? Här har det hänt ytterst lite. Vi vaknade kring tolv, såg lite tv och halvsov, haha
sen så gick vi ner och fikade, jag tog medicin sen hamnade vi här.
Vi har ingen aning om vad vi ska hitta på idag, vädret är så mulet att det känns tråkigt att vara ute, men ikväll blir
det kanske Killingholmen, mamma lovade att skjutsa ut oss med båten!

Jo, vi ska fixa en ny design till My, eftersom hennes blogg är ganska tråkig. Så kika in där lite senare!
(Kommer även länka ut den).

Här kommer lite vackra bilder!:


Jag och Myrizz åt M&M's igår, snacka om goda! De försvann i ett nafs!


Tyckte det behövdes en ego bild, haha. Funderar på byta ut profilbilden?

Och sist men inte minst.


Min absolut bästa vän i hela världen! (Bilden tagen innan vi åkte till kyrkan igår).


Nu ska vi designa My's blogg.
Hörs senare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: BECKA

LOVE U <3

2009-06-13 @ 22:25:11
URL: http://beckaas.se
Postat av: my

Guuuuud vad jag saknar den tiden allså :o <3

2009-10-15 @ 18:53:16
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0