lördag ' ny mobil

Hejsan bloggen, Fridah har en 'ny' mobil.

en sån här:

Det är mammas egentligen. Men hon tyckte den var alldeles för avancerad så hon bytte tillbaka till sin gamla och ja
är så sjukt less min Nokia som bara låser displayen och inte funkar hela tiden. Får se hur länge jag orkar ha den
här, det är ju med både touchscreen och tangentbordet ser ut som en dator,så det är liiite klurigt att skriva sms , haha
men ni som smsar mig, ni får helt enkelt leva med att det tar lite längre tid :)
Fast jag har börjat lära mig nu! Duktig!

Idag har vi haft städdag på Killingholmen och eldat ris och sånt. Ikväll blir det antagligen knytkalas med grillat i lekparken eftersom den ska städas idag. Byta studsmatta och såna saker.

Nu har ni fått lite uppdatering, men jag uppdaterar mer sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0