måndag ' båttur till Killingholmen

Godkväll bloggen.
Nu har jag nyss tagit en jättevarm dusch och parkerat mig här i sängen med datorn i knät. (Avis på mamma som har
en liten mini-dator som är så mycket enklare att ha i knät). Jag hade tänkt berätta lite om kvällens upptåg, nämligen det
som rubriken anger, båttur ut till Killingholmen.
Vi bestämde oss för att åka till Killingholmen efter middagen. Sagt och gjort , jag slängde ihop en pinnbrödsdeg och mamma packade korv och sånt, sen begav vi oss ner till båten (gick igenom gräset så byxbenen blev lite blöta), väl där så var vi tvugna att ösa ur båten massa vatten eftersom det har ösregnat hela dagen. Men det gick till slut och vi gav oss av. Mina kära små bröder vi prova köra båten!


Oskar


Edvin

Fast gladast var nog Brons som fick sitta längst fram! (Han är sån att han måste absolut vara först eller så. Han tål
inte att vara tvåa eller trea eller något lägre. Etta ska man va´!)

Dålig bild, I know men han vägrade sitta stilla.

Grillade pinnbröd och korv gjorde vi också. Pappa körde sin egen variant och lindande pinnbrödsdegen
runt sin korvskiva, det var tydligen jättegott, men det funkade det också!


Nu ska jag mysa med en kopp varm choklad och andra säsongen av Life of Ryan =)

Ha en mysig kväll det ska jag!

(Angående min låt som jag lovade posta, jag tar det imorgon, hinner tyvärr inte posta något ikväll.)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0