måndag ' i packartagen

Goddag, bloggen!

Min dag började vid elva. Vaknade då och startade Spotify, tog på mig hörlurarna och lyssnade på musik samtidigt som jag läste ur en av mina Sweet 16 böcker.
Har gjort en superblandning av all favoritmusik på Spotify som jag lyssnar på hur mycket som helst. Bland annat Akon, All Time Low, Flipsyde och Hey Monday. Många fler också men jag orkar inte räkna upp alla!
Musikfreak är vad jag är!

Just nu spelas McFLY's album radio:ACTIVE för fullt samtidigt som jag packar väskan. Åker kring sju ikväll, tror jag det var. Det blir mysigt att åka tåg. Har inte gjort det sedan jag var sju-åtta kanske? Det var i alla fall väldigt länge sedan!
Vi får egen sovkupé, jag och mamma. Perfekt. Då kan jag vara vaken hur länge jag vill utan att störa någon! Mamma i och för sig, men hon överlever! Haha.

Såhär ser min väska ut hittills. Har bara hunnit slänga ner lite kläder och böcker, typ. Sen ska datorn rymmas, mina hörlurar, lite mer kläder, och nessecären såklart! Sen är jag nog klar.
Skönt!

Några favoriter ur Sweet 16 serien följer såklart med!

Nej, nu ska jag plocka ihop det som ska läggas i nessecären. Har suttit här alldeles för länge nu, bara två timmar kvar!

Vi hörs!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0