måndag ' last time.

Sista skoldagen idag, sjukt taggad på sommarlov!
Det ska bli skönt med iaf sju veckors lov. Jobbar ju tre, mitt i sommaren, så
jag är ledig ett tag nu och ett tag efteråt. Perfekt.

Nu har jag just dragit upp småsyskonen ur sängarna, nu ska jag fixa frukost.
Hmm.. det får bli flingor idag, tror jag!

Åker med Martina hem efter skolan idag och vi gör oss i ordning samtidigt.
Idag blir det attt ta hem mjukdjuret som alla skrivit på också.
Jag har visserligen bestämt mig för att inte läsa förrän imorgon, men vi får väl se
hur det blir med den saken , haha ;)

Tappade bort mina noter i fredags också. När jag städade skåpet. Hade hur mycket papper(!) som helst, och
då försvann det vita pappret med noter på...
Det fixar sig nog ändå, ber Birgitta om ett nytt :)

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att Demi Lovato är väldigt vacker!
Hon är sjukt bra både på att sjunga och skådespela. Ett + i kanten!
Lyssna på hennes låtar 'The Middle' och 'Until You're Mine', mina personliga
favoriter!

Klockan är tio i sju, dags att äta frukost, taxin är här om drygt en halvtimma,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0