måndag ' like mondays should be.

Godmorgon. Eller goddag. Nåt av det i alla fall.
Jag vaknade sju imorse av en hemsk mardröm om andra världskriget.
Jag har ingen aning om varför jag drömde om det, jag har inte läst något om det så
nyligt, så det kändes lite konstigt.
Skönt var det i alla fall att vakna, då jag insåg att det bara var en dröm.
Låg och smsade med Becka sen ett bra tag innan jag orkade stiga upp.
Martina jobbar idag och tre veckor framåt, Idah också. Så det blir att träffa dem efter det att
jag jobbat. I början av Augusti.
Tråkigt att det är så långt bort, men men..
Jag överlever!

Vad tycker ni om min nya design? Borde jag byta ut något? Kommentera och säg vad du tycker!
Det är alltid så trevligt med kommentarer!

Idag blir det en slappardag. Ska se SATC och LOR (Life Of Ryan), spela in en låt och träna lite.
Skön måndag, om jag får säga det själv!
Sen ska jag som jag skrev igår, dra fram dammsugaren och dammsuga lite. Det var någon vecka sen det var gjort, jag tror att golvet skrattar och blir väldigt glatt då.
Har fortfarande bildbrist. Borde fota åxå! Men det får jag spara till senare. Tills dess att min kamera är proppad med bilder så får ni nöja er med denna:


LIFE OF RYAN! -troligen en av de bästa serierna i MTV:s historia.

Nä, nu ska jag bänka mig framför tvn en liten stund. jag uppdaterar senare, förhoppningsvis med låten jag skrivit!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0