onsdag ' hos mormor.

Hejsan bloggen.

Nu sitter jag hos mormor och har just druckit kaffe.
Det var typ oxpytt till middag. Det var gott!
Pratat med Becka i telefon har jag också hunnit med idag =)
Alltid lika kul, även fast vi surade på varandra i typ fem sek..

Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, men förhoppningsvis blir det nåt kul.
Jag ska förövrigt börja på en av böckerna i Sweet 16 serien, En stor utmaning tror jag den heter.
Har läst den typ hundra gånger (okej, inte hundra men kanske tio), men nu var det ett bra tag sedan
så nu tyckte jag att det var dags igen. Jag blir verkligen aldrig less de böckerna! Konstigt nog.
Och som den nörd jag är,  har jag snart alla. Jag har samlat på mig alla utom två-tre stycken.

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0