söndag ' fridah har...

  • Ont i magen,
  • Ont i huvudet.
  • Tråkigt.
  • Ett irriterat humör
  • Bildbrist.

Hej, förresten.
Där har ni min nuvarande lista.
Jag antar att ontimagen och ontihuvudet beror på att jag borde gå och lägga mig snart,
är hyfsat trött och jag borde vila. Det har varit en lång dag, ganska chill faktiskt! Men eftersom
jag har feberkänningar och känner mig allmänt hängig så borde jag satsa på sängalternativet.
Tråkigheten kan botas. Hämtade alla mina Sweet 16-böcker ifrån Sörbyn idag, så jag har nåt att göra i alla fall.
Läsa! Min favoritsysselsättning. Typ.
Det irriterade humöret blir en svårare nöt att knäcka, men jag antar att läsningen och med lite bra musik i öronen
så kommer jag (förhoppningsvis) på andra tankar. Får avreagera mig imorgon eller nåt. Har förövrigt tänkt göra ett
träningspass eftersom jag behöver det, för att orka. För att få mer energi. Så det ska jag börja med imorgon.
Bildbristen då?
Jo, jag hittade världens finaste bild! Kolla här!

Håller ni inte med mig? :)
Jag tycker den är stunning! Helt underbart amazing!

Imorgon ska jag:
*Träna
*Spela in låten "Feelings"
*Städa rummet - med allt vad det innebär

Nu: Sängläge,

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0