söndag ' renbäddar sängen

Hejsan igen.

Jag har hunnit cykla ner till stranden och simmat lite ikväll. Det var härligt, jag måste göra om det
sen när jag kommer hem från Linköping.

Vi åt grillat till middag och just när vi ätit klart så hörde vi Oskar ropa:
- Grisarna har smitit, dom är på gräsmattan!
Jaha, tänkte vi, då gick vi ut på baksidan och där gick de och bara luktade på gräset, haha.
Sen skulle vi fånga in dem igen, och då kommer problemet. Brons.
Han sprang före och efter dem och skrämde dem så att de började springa, då sprang han efter
ännu mer för att han trodde det var en jätterolig lek. Det tyckte inte grisarna.
Tillslut gick jag in med Brons och låste dörren så han inte skulle komma ut, sen lyfte pappa in grisarna i grishuset igen
och allt var frid och fröjd.

De är så söta, de ligger tätt ihopkurade och sover. Sen så är de väldigt snälla också. Det är så gulligt när de grymtar och pratar med varandra. Haha.

Såhär ser de alltså ut. (Dålig bild).

Söta är dom i alla fall!

Kvällens mysoutfit!:

Mysig kofta(med tillhörande byxor - Cubus
Svart linne (under) - Cubus 
Svarta jeanstights - Cubus 
Vit klocka - fått av mormor
Silverarmband (vänskapsarmband) - Glitter
Sen har jag vita örhängen från Glitter också, men
de syns inte.

Det roliga är att jag inte ens tänkte på att allt jag tog på mig var från Cubus!

Dags att se film och kanske packa väskan... renbädda sängen klart ?

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0