söndag ' sen bildupdate.

Hejsan.
Hann aldrig lägga upp bilderna jag lovade igår, vi cyklade iväg till grannarna och
satt där och tjoade på, och sen när jag kom hem så ringde jag Becka, vi pratade på som
vi alltid gör, sen la vi på och efter det somnade jag.

Men jag tänkte bjuda på lite bilder nu istället! :)


Jag var hos mormor över midsommar så på midsommarafton tog vi båten till Tärnhällen och grillade korv och
pinnbröd. Jag fick till och med gå på "skattjakt". Mormor och Roger hade gömt en godispåse i skogen som
jag skulle leta. Precis som när jag var liten. Det tog ett tag, men jag hittade den tillslut!


Jag tyckte Tärnhällen var så fint, så jag tog fram mobilen och fotade :)
Jag älskar naturbilder! Märks det?


När vi åkte hem igen, vid halv ett på natten, fotade jag himlen och sjön, som
färgades rosa av solen. Så sjukt vackert!

Sen så har mormor och Roger ofta besök av harar som bor i skogen vid deras hus,
och igår satt det en på deras gräsmatta. Väldigt söt!


Den syns inte så bra eftersom jag zoomade in den, men lite syns den ialla fall! =)

Nu ska jag ut i solen och sola lite innan den försvinner. Senare ska jag städa rummet
och sen ska jag ut och powerwalka! =)

Hörs senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0