söndag ' sommar sommar SOMMMAAAAR!

Nu är det verkligen sommar på allvar, en hel vecka med bara sol och bad. (Iofs så kom den ju efter en vecka med typ bara regn, så ). Har hittat en ny låt som jag tycker är sommar!
Akon - Freedom http://open.spotify.com/track/1NBzPDC5CmayUzrotYPuy1

Våra stackars grisar som för tillfället inte har något grishus, utan bor vid uthuset istället, ser väldigt besvärade ut av värmen, men det är ju klart. Det är sjukt varmt ute, om än det är kallare idag än tidigare i veckan. Men det är bara skönt.
Tänkte lägga ut en bild på grisarna och visa er dem.

Pappa är och hämtar grishuset nu, och ikväll ska vi sätta upp det i dungen bakom huset som han fixade till igår.
Skuggigt och bra, perfekt, säger våra små grisar! =)

På tal om något annat, ska packa väskan ikväll, eftersom jag och mamma åker till Linköping imorgon. Blir borta en vecka. Jag fick ta med mig datorn på ett villkor, sa mamma, och det var att hon också fick använda den, och det är klart att hon får, om hon är snäll! Haha.
Nog för att det hade varit smidigare att ta med sig hennes dator, exakt likadan fast en mini modell. Men hon har inte MSN och inte Spotify så det får bli min dator. Och Telia Pluppen så klart, som jag så fint kallar den =)
Vilket betyder att jag kan blogga hela veckan!

Så smart jag är!

Ikväll ska vi äta grillat med pommes frites till, gissar att det blir en god sallad till, mumsigt värre!
Nu blev det mycket babbel känner jag, men jag ville skriva av mig.

Nu ska jag ut och titta till grisarna,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0